Detail recenze: Hotel Azur Plaza

  Tunisko, Hammamet

1/5

Cena
od 10 990 Kč/os
Čermáková V.:
Naprosto souhlasím s předchozí recenzí a pokud nechcete mít zkaženou dovolenou,vyberte si jiný hotel.Tento se po změně vedení velmi zhoršil,rozhodně si nezaslouží ohodnocení 4-hvězdičkového hotelu! Personál se chová k hostům neuctivě,po příjezdu do hotelu ve 21 hod.jsme dostali zbytky od večeře a když jsme se dožadovali nealkoholického nápoje,řekli oblíbené FINIŠ TOOMOROV !!! Vyprahlí po cestování,když jsme naposledy pili v Praze v 16 h. , v letadle 2dcl coca-coly: to byla jako facka,že nám nedají napít,protože jim došlo pití .Holt all inclusive zde neplatil,jako v jinde. Pokoj bez toaletního papíru,ručníky a osušky taky chyběli, netekla sprcha,záchod nesplachoval,úklid za celou dobu pobytu 1x. Jídlo nechutné,ovadlé saláty od oběda byli i k večeři,následně k snídani, k snídani 1 druh salámu,1 druh sýra,vajíčka na tvrdo i míchané ( naředěné vodou, jako vše ) .Nejhorší pohled na jídlo,promenádující se mouchy po nepřikrytém jídle.Z 34 lidí mělo 30 lidí průjem !!! Všichni klienti z Čech i Slovenska se okamžitě dohadovali s delegátkou CK Best Choice,že chtějí do jiného hotelu,že zde nezůstanou ani minutu.Doplatek na 1 osobu činil 50 euro a i přesto raději zaplatili, aby byli z tohoto hotelu co nejdříve .Reklamaci jsme sepsali ihned po příchodu.Delegátka nejdříve neměla formulář,potom nepodepsala,strašně spěchala a slíbila 3x, že se dostaví na letiště,když budeme odlétat domů.Samozřejmě nepřišla,reklamaci nám v Praze asi neuznají bez jejího podpisu ! Byla jsem 6x v Egyptě, nedá se to absolutně srovnat,úroveň služeb, přístup personálu atd. Byli jsme velice zklamaní a zaráží nás skutečnost,že CK měla zrušit nabídku do tohoto hotelu na konci června,je červenec a zájezdy do tohoto hotelu nabízí samozřejmě pořád dál.

Ubytování

Všude špína, úklid 1x za celou dobu pobytu.


Strava a stravování

Mouchy na jídle i v něm. Nedostatek jídla, po 20 minutách došlo a čekalo se 30-40 minut, než ho znova doplnili. To samé platilo i o zákuscích. Z ovoce byl pouze červený meloun a to každý den. Špinavé ubrusy po místních turistech se zbytky jídel( to bylo něco ) neuklidili, lidé se štítili si sednout k takovému stolu.


Vybavení, služby a personál

Služby žádné,kromě předražené masáže. Animátoři milí,neumí zaujmot víc lidí,takže se nudí jak oni, tak klienti. Číšníci otrávení a nepříjemní. Uklízečky šmudlají vše jedním špinavým zapáchajícím hadrem.


Pláž a moře

Pláž sice špinavá a neuklizená ( střepy, použité 1-rázové plínky, vajgly ...), zato moře nádherné !!!!


Okolí hotelu

Špína, prach ze stavby nového hotelu,který člověk musel dýchat i na pláži.


Celkový dojem

Katastrofa, nikomu nelze doporučit !!! Ani těm nejméně náročným klientům by se zde nelíbilo !!!!


Hotel vhodný pro:

  • Odpočinek

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Raději telefonujete?

Kamila Brzobohatá
Kamila Brzobohatá
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 410
dnes 8–18 h