Detail recenze: Azure by Yelken Spa & Wellness Hotel

  Turecko, Bodrum, Turgutreis

3/5

Jiří Zoula:
Jiné ubytování, než bylo prezentováno v CK. Ubytování nás velice zklamalo. Špinavé pokoje, nejčistší byla recepce a pokoje v hlavní budově. Jídlo dobré, chutné, ale opakující se a nutnost chodit zavčasu. Pláž upravená, avšak úzká.

Fotografie od autora recenze


Ubytování

Pokoje ve staré budově (klubové části) jsou malé, cca 3x3,5m. Stará budova určena převážně pro Čechy. Koupelna 2x1,2 m - když člověk seděl na WC, mohl by si zároveň sprchovat nohy a čistit zuby u umyvadla. Nad dveřmi v pokoji na terasu se volně pohyboval anténní kabel. Plíseň jak v pokoji, tak v koupelně. Zápach z kanalizace. Vybavení pokoje v dezolátním stavu, zřejmě vyřazeno z hlavní budovy. V pokoji se nacházela malá vestavěná skříň. Za celou dobu pobytu nebylo ani jednou zameteno ani vytřeno. Pouze doplňován minibar, pravidelná výměna osušek a ručníků. Z pokojů se ztrácely věci, i když byly v trezoru. Tudíž personál musí znát kódy.


Strava a stravování

Strava pestrá, ochucená, avšak opakující se. Na jídlo bylo nutné chodit včas, jinak už nebyl výběr, neboť převážně Rusové si nabrali hromady jídla, které jim nechutnalo a šli si pro jiné. Zákusky stále na bázi pudinku. Jídelna špinavá. Na stolech chyběly příbory. Sklenice občas špatně umyté. Po celou dobu v jídelně nefungovala klimatizace, až když poslední den asi po kontrole hygieny. Do jídelny chodili lidé i v mokrých plavkách, ač v CK byl prezentován požadavek na dlouhé kalhoty. A volně zde poletovalo ptactvo.


Vybavení, služby a personál

Ač náš autobus přijel do hotelu jako první, ubytovali nás jako poslední - co zbylo za pokoje bylo pro Čechy. Se službami delegáta jsme nebyli absolutně spokojení - po příletu na letiště se nás ujal kolega delegátky, který nám ukázal autobus do našeho hotelu. Před odjezdem autobusu na hotel nás informoval o průběhu ubytování na recepci. Na hotel jsme odjeli pouze s řidičem autobusu, na recepci jsme si všechno museli vyřídit sami. Bylo to pro nás dost těžké, neboť neumíme řeči. Delegátka měla zajistit snídaňový balíček pro ranní odjezd na letiště, avšak nezajistila. Již během pobytu jsme po delegátce chtěli sepsat reklamační protokol, kterému se dost vyhýbala, ale nakonec protokol podepsala, přesto náš pokoj vidět nechtěla. Při odjezdu z hotelu na letiště pro nás přijela polská delegátka. Personál velmi neochotný vůči Čechům. Míchání drinků jak jim přišlo pod ruku, stejně tak skleničky (plastové kelímky). Nebylo neobvyklé, že se personál přehraboval v osobních věcech na pokojích a odcizil co se mu líbilo. Začátek animačního programu pro děti začínal ve 21 hodin, pro dospělé ve 22. Bazény se u hotelu nachází 3, nejsou ohříváné, ale udržované.


Pláž a moře

Úklid pláže spočíval v zahrabání odpadků do písku. Na molu bylo lehátko na lethátku, hlava na hlavě. Slunečníky moc vysoké, bez možnosti naklánění a snížení, takže neplnily svou funkci. Moře čisté, z počátku kamenité posléze písčité dno. Lepší vstupovat do moře přes molo. Vstup pozvolný. Moře chladné stejně jako denodenní chladný vítr.


Okolí hotelu

Přímo v okolí hotelu nebylo co k vidění. Obchod pro turisty přímo v hotelu. Obchod s potravinami cca 500 m od hotelu. Ve vedlejším hotelu bylo hostům doporučeno nedělat večerní procházky mimo areál hotelu, zřejmě kvůli přepadávání.


Celkový dojem

Žádná sláva. Pro nás zatím nejhorší dovolená v zahraničí. Tento hotel bych nedoporučil, pokud si nezaplatíte hlavní budovu.


Hotel vhodný pro:

  • Seniory
  • Všechny
  • Rodiny s dětmi

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Zájezdy do hotelu Azure by Yelken Spa & Wellness Hotel

Hotel Azure By Yelken

  Turecko, Bodrum, Egejská riviéra, Turgutreis
Přímo u pláže Hotely s bezbariérovým přístupem Hotely se skluzavkami / tobogány 5* hotely se stravou AI do 20 000 Kč

Raději telefonujete?

Lucie Němcová
Lucie Němcová
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 610
dnes 10–17 h