Detail recenze: Doris Aytur Hotel

  Turecko, Alanya, Kargicak

3/5

Tomáš Chajkin:
Reklamace se týká 2 záležitostí tak jak je opsáno v Protokolu : 1. špatný úklid a špína na pokoji. Nemožnost dohody s uklízečkou i personálem recepce. Hotelovými pracovníky byla přislíbena náprava ale k této nedošlo, uklízečka se chovala ještě více arogantně. Nebyla možnost se s ní domluvit ani jedním ze 3 světových jazyků. Přikládám i fotografie špíny z podlahy, zejména z pod postele. Na naše naléhání se pouze krátce zametlo na sucho, prach se rozvířil a toto mělo vliv na zhoršený zdravotní stav mé ženy která trpí astmatem a která jela speciálně k moři za nelevný peníz aby se její stav zlepšil. Navíc pokud uklízečka přišla do pokoje tak v odpoledních hodinách např. i v 15-15,30 a na pokoj se dobývala i v době kdy jsme měli na pokoji visačku nerušit. Naopak když jsme měli visačku s prosbou o úklid tak na toto nereagovala a ponechala pokoj ve stavu v jakém jsme ho ráno opustili. 2. druhá reklamace se týká provozní doby tobogánu kvůli kterému jsme pobyt také vybírali neboť máme malého syna který to miluje. Pracovníky hotelu byl tobogán několikrát bezdůvodně vypínán v době kdy bylo deklarováno že má fungovat. O jeho zprovoznění diskutovala naše známá z Čech která zde byla také na pobytu se synem a u pracovníků hotelu neuspěla. Stejně tak jsem neuspěl ani já a nebylo mi podáno žádné vysvětlení.

Ubytování

Špína na pokoji, prasklé záchodové prkénko které nikdo za celý pobyt nevyměnil,arogantní uklízečka,nemožnost dohodnout se s pracovníky hotelu na čemkoliv, příliš hlučná klimatizace.


Strava a stravování

Malý výběr salámů a sýrů ke snídani, nebyla v ceně ani stolní voda. 5 minut před ukončením stravovacíd doyby bylo již vše odnášeno pryč.


Vybavení, služby a personál

Nemožnost platby kreditní kartou ač to delegátka nabízela. Nebylo možné ani platit hotovostí, byli jsme nuceni si zakoupit nabitý chip.


Pláž a moře

Špatný přístup do moře, malá , nepříliš čistá,pláž, špína ve vodě, velké vlny.


Okolí hotelu

Přítomnost hlavní rušné silnice. Na fotkách okolní budovy a silnice vyretušovány. Obtěžující lidé nabízející fotografování se zvířaty - velbloud, osel. Následně požadovali neúměrné částky za foto a když nezaplatíme tak vyhrožovali policií.


Celkový dojem

Velmi špatný, drahé výlety, neochotná a arogantní personál hotelu. Reklamaci zájezdu a slebvu z ceny nám Marine Tour neuznala.


Hotel vhodný pro:

  • Mládež

Tato recenze je osobním názorem jejího autora a server Recenze.cz ani jeho provozovatel nenese žádnou odpovědnost za její obsah či pravdivost.


Raději telefonujete?

Kamila Brzobohatá
Kamila Brzobohatá
S výběrem nebo nákupem
zájezdu vám pomohu
565 656 410
dnes 8–18 h